Ismerd meg a pilates oktatás alapjait és a mozgás hatásait

Nem biztos, hogy mindenki tudja, hogy mi is az a pilates. A pilates olyan mozgás gyakorlatokat foglal magában, amely főleg az izmok erősítésére összpontosít, miközben javítja a testtartást és a rugalmasságot, a hangsúlyt pedig az ellenőrzött mozgásokra, a légzésre és a tudatos izommozgásra helyezi. A mozgás során erősíti a törzsizmokat és elősegíti az általános jólétet.
Ismerd meg a pilates oktatás alapjait és a mozgás hatásait

Magát a pilatest, Joseph Pilates hozta létre 1926-ban alapított mozgásstúdiójában, ahol ezzel a mozgásformával a sérült emberek felépülését és a megelőzést szerette volna elősegíteni. Hitt abban, hogy az elme és a test együtt küzd az egészségért.

Milyen elveken alapul a pilates?

Módszere három elven a légzés, az egész test egészsége és az egész test összhangján alapul. Hasonlóan a jógához, bárkinek megfelelő, bármilyen korlátozás nélkül, nem számít a kor és a fizikai erőnlét sem. Érdeklődés esetén minden információ a gerinc pilatesről megtudható az internet segítségével.

Mi a pilates mozgásának alapja?

A pilates maga kilenc elven alapul, de a legfontosabb, hogy megtanuljunk helyesen lélegezni.

1. légzés

A hasi légzés csökkenti a feszültséget és a stresszt, javítja az alvás minőségét, megnyugtatja az elmét, segíti az ellazulást.

2. koncentráció

Miután az edzésben lévők az adott feladatra összpontosítanak, javítják a testtudatot, a mozgás hatékonyságát.

3. kontroll

Biztosítja a cél izmok megfelelő beállítását és bekapcsolódását az átgondolt és precíz mozdulatokkal végzett gyakorlatok által.

4. összpontosítás

Az összpontosítás által megtartja a stabilitást, az erőt, a mozdulatokat a középpontból indítja.

5-6. centralizáció és precízió

Azzal, hogy az edzők a gyakorlatok közötti sima átmeneteket biztosítják, a megfelelő izomfeszülésre figyelnek és a precíz igazítást elvégzik, maximalizálják a hatékonyságot és a test megerőltetését igyekeznek minimalizálni.

7. gördülékenység

Az áramlás lehetővé teszi, hogy összekapcsoltabb és integráltabb gyakorlatokkal növeljék a hatékonyságot és a gördülékenységet és elősegíti a mozgás kecsességét.

8. állóképesség

Az állóképességgel fejlődik az erő, ezzel lehetővé válik, hogy hosszabb és megerőltetőbb sorozatok során fenn tarthassák a megfelelő formát és kontrollt

.

9. relaxáció

Javítja az általános közérzetet, csökkenti a stresszt és támogatja az elme és a test kapcsolatát.

A pilatest gyakorlók minden izomcsoportot megmozgatnak, hatékonyan erősítik és rugalmasabbá teszik a testet, javítják a testtartást, az egyensúlyt, a koordinációt és a sérülések kockázatát csökkentik. Ez a fajta mozgás csökkenti a hátfájás tüneteit és megelőzi az izom és ízületi problémákat.

Összegezve

A pilates a mély izmok erősítésével javítja a testtartást, a rugalmasságot, a tudatos légzéssel elősegíti az általános jólétet. Csökkenti a feszültséget és a stresszt, bármilyen korban és fizikai állapotban végezhető, megteremti a test és az elme kapcsolatát.

Kapcsolódó cikkek

Ismerd meg a pilates oktatás alapjait és a mozgás hatásait

Ismerd meg a pilates oktatás alapjait és a mozgás hatásait

A pilates olyan mozgás gyakorlatokat foglal magában, amely főleg az izmok erősítésére összpontosít, miközben javítja a testtartást és a rugalmasságot, a hangsúlyt pedig az ellenőrzött mozgásokra, a légzésre és a tudatos izommozgásra helyezi.

Állóképesség fejlesztés - itt az AirBike nevű légturbinás kondigép, edzőgép

Állóképesség fejlesztés - itt az AirBike nevű légturbinás kondigép

Az AirBike nevű légturbinás kondigéppel nem csak az állóképességedet fejlesztheted. Mutatjuk, milyen előnyei vannak még.

Újra divat a hulahopp karika

Újra divat a hulahopp karika

Elmondjuk, miért jó a hulahopp.